zondag 29 oktober 2017

Skyline Trui en Rimpelrok: een duoproject

Mijn mama is al jarenlang bezig met breien.  Ze deed het al van in mijn kindertijd, is er dan lange tijd mee gestopt maar heeft de draad al weer heel wat jaren opgepakt.  Ze zit nu in een breicafé en is dus helemaal in de ban van het breien, en eigenlijk handwerken in het algemeen.

Als de nieuwe La Maison Victor er is vraagt ze ook altijd naar de breipatroontjes.  En dus liet ze enige tijd geleden dat van de Skyline Trui zien.  Of dat niet iets was voor Elize.
Ik was meteen verkocht en zag haar al in die heerlijk warme trui de koude wintermaanden doorkomen.


Ik naaide er nog een simpel rimpelrokje bij.  Het stofje dat ik daarvoor gebruikte is deze en staat momenteel in sale.

Het oudroze in de trui komt ook terug in de botjes.  Heel toevallig eigenlijk waren we dat weekend op schoenenjacht voor onze dochter.  Ik vond de botjes bij Balou in Herentals en zeg nu zelf de kleuren matchen, niet?


De foto's zijn genomen aan het militair domein en de ruïne in Grobbendonk, dichtbij onze woonplaats.








Dank je mama voor de leuke en heerlijk warme trui!  Zo mogen er nog volgen xx

Patroon: Skyline Trui - La Maison Victor









Geen opmerkingen:

Een reactie posten