dinsdag 10 oktober 2017

Nostalgie!

Wie had 7 jaar geleden kunnen denken dat deze prachtige meid, onze meid, ook op deze locatie gefotografeerd zou worden.

Degene die in Grobbendonk wonen zullen deze locatie wellicht wel kennen.  Het is de Ruïne OLV Ten Troon aan het Engels kamp.

Het is al 7 jaar geleden dat wij er onze trouwfoto's lieten maken.  Hoog tijd dus om er nog eens naar toe te trekken.

Ik maakte reeds eerder de Skola Dress van E&E Patterns (zie dit blogbericht).  Deze keer ging ik weer voor een tricot van Art Gallery Fabrics.  Ik had op voorhand niets gezegd tegen mijn dochter.  Toen ze 's morgens op stond en haar poezenjurk op de paspop zag kreeg ik de mooiste glimlach te zien en wist ik meteen dat ze goedgekeurd was.   Ze begon zelfs spontaan de paspop te knuffelen.


In het patroon zijn twee kraagopties voorzien, ik gebruikte de puntkraag en nam hiervoor een lichtbruine tricot.
Voor de fotosessie gingen we met onze kleine dame op schoenenjacht.  Ze trok deze botjes aan en wilde ze zelfs niet meer uitdoen.  Ze weet duidelijk wat ze wil en eens het in haar hoofdje zit...






En zo hebben we er weer een nieuwe herfstoutfit bij!
En mijn kleine dame is tevreden met haar nieuwe jurk.



Patroon: Skola Dress - E & E Patterns
Stoffen: Gallery Fabrics: Uni tricot en Cats Jersey







Geen opmerkingen:

Een reactie posten