dinsdag 12 december 2017

MonDepot en GalleryFabrics... welkom!

Ik was al klant bij MonDepot voor ik twee jaar geleden startte met GalleryFabrics als online shop.
Zoals zovelen was naaien een passie geworden (lees: verslaving!) en stoffen een nog grotere verslaving 😍


Al van in het begin had ik dus al bewondering voor de shop van MonDepot en ik vond het fantastisch hoe Katelijne weer pareltjes op haar webshop tevoorschijn toverde.  Mooie stoffen, unieke collecties van al onze favoriete kledingmerken.


Met GalleryFabrics wilde ik ook graag een andere weg bewandelen.
En op een dag kreeg ik die kans.  De kans om er volledig voor te gaan!
Katelijne contacteerde me op een dinsdagmorgen.  Ik kreeg een mailtje binnen tijdens mijn cursus mode.  Zot toch?!?

Katelijne heeft vier jaar lang met hart en ziel gewerkt aan waar MonDepot nu staat. 
Een prachtig unicum in naailand.
Nu heeft ze zin om andere horizonten te gaan verkennen.

Aangezien GalleryFabrics ook al enkele stoffen van kledingmerken (Mooiloop, Furore, Gold, RitacoRita) in haar aanbod heeft passen we wel mooi bij elkaar.  Katelijne gaf me de kans om MonDepot over te nemen.

Daar kon ik echt geen neen op zeggen.

We hadden beide al een foto gepost op Instagram met de aankondiging dat er iets te vieren was.

Deze was de mijne:

Coupons van MonDepot (Lily Balou ea.) onder de kerstboom. 
Ik plaatste hem in zwart/wit want dacht anders dat het wel te hard zou opvallen.




En dit was die van Katelijne:

een stofje uit de beginperiode van MonDepot





We zullen er alles voor doen om mooie, unieke stoffen van uw favoriete kledingmerken aan te bieden.

Dus lieve naaisters, wees welkom.

Momenteel kan je nog terecht op zowel www.mondepot.be als www.galleryfabrics.be.
Maar we zijn volop bezig om alle stoffen onder te brengen in één shop.

En oh ja, de prachtige stoffen van Uw favoriete kledingmerk (Lily Balou, Fragile, Stephan Schneider,...) zullen binnenkort ook in onze fysieke winkel te bewonderen zijn.

Van harte welkom dus.



.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten