dinsdag 22 augustus 2017

Een Twinning project voor op vakantie.

Ik was al eerder fan van de Amelia Dress van Bella Sunshine Designs.  In dit blogbericht kon je alvast mijn Maxi dress bekijken.

Deze keer maakte ik ook de gewone Amelia Jurk voor mezelf.  De jurk is al eventjes klaar en is in juni mee op vakantie naar Mallorca geweest, maar eindelijk kwam het er van om de foto's te selecteren en erover te schrijven.

Ik vind het patroon echt super!  Heel goed en gedetailleerd uitgelegd.  De jurk leent zich voor elke gelegenheid.  Het gewikkelde bovenpand accentueert het lichaam.  Er is eveneens een band bevestigd tussen bovenpand en rokdeel die gerimpeld wordt, een leuk extra detail ;-)

Omdat ik al lang eens iets in hetzelfde stofje wilde maken voor mijn dochter en ik nog een stuk stof over had maakte ik haar de Knot Bow Romper.  Een gratis patroon van Coral + Co.


Het is eigenlijk een jumpsuit zonder ritsen maar die sluit door de stroken bovenaan te knopen.  Echt ideaal om te spelen.

De stof die ik gebruikte is er eentje van Art Gallery Fabrics, een zalige tricot en kan je hier terugvinden.

De foto's die we hier genomen hebben is in Cale Tuent, een heerlijke baai in Mallorca.  Daar hebben we mooie herinneringen aan over gehouden.  Bovenaan die baai kan je heerlijk lunchen in restaurant Es Vergeret, wel één van de mooiste locaties om te vertoeven met een prachtig uitzicht op de baai.
Om nog even in vakantiestemming te blijven en dit moment nooit meer te vergeten deel ik graag dit uitzicht met jullie:







En als we een ijsje eten, tja... gelukkig was er water in de buurt ;-)


We bezochten die dag ook een leuk klooster in Mallorca,  daar trokken we ook onze beide creaties:







Mooie herinneringen aan een mooie reis 💙💙💙











1 opmerking: