dinsdag 4 oktober 2016

Herfstkleedje met kap

De Bluebell dress vond ik wel een leuk patroontje voor een comfortabel jurkje voor mijn dochter.

Comfortabel want dit jurkje moet gemaakt worden in een rekbare stof.  Ik koos voor een tricot die ik ooit eens gekocht had op een stoffenspektakel.  De jurk heeft leuke details vooraan die je bekomt door stroken te rimpelen.

En de kap... die maakt het helemaal af voor die kleine meid!!  Stiekem een beetje jaloers op...

De foto's van deze jurk en mijn prachtmeid werden wederom gemaakt in de Kesselse Heide, zoals je ook in mijn vorige blogberichten kon zien.











De kindjes hadden al snel het kleine vijvertje ontdekt en vonden het wel leuk om daar takjes in te gooien.  De mooie nieuwe botjes moesten uiteraard al direct vuil worden!



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten