dinsdag 6 september 2016

Julien Sweater voor mijn lieve zoon

Druk, druk, druk... Weinig tijd om te naaien... Herkenbaar?


Dan maar snel snel een projectje tussendoor.  En eigenlijk niet slim om 's avonds laat te naaien want dan let je niet echt op de details (in mijn geval toch niet).  Allé details...als je de mouwen al details kan noemen ;-)



Ik maakte voor mijn zoontje de Julien Sweater, makkelijk patroon uit de LMV.  En zonder nadenken en nameten (zoontje lag al lang in bed) knipte ik de stof uit volgens het patroon.  De mouwen zijn dan ook véél te kort.  Maar ach, dan zijn het maar driekwart mouwen geworden. 


Het stofje is een denimlook wintertricot en laat zich vlot verwerken.  Nu nog een beetje te warm voor de tijd van het jaar.


Met knoopjes op de schouders kan je de trui makkelijk aan en uitdoen. 


En poseren dat doen we graag, maar gek...  Hij heeft blijkbaar geleerd dat je dan spaghetti moet zeggen (waarschijnlijk op school, want wij zeggen dat niet)... dus bijna altijd op de foto hetzelfde gekke gezichtje.

















Meestal maak ik iets voor mijn kleine meid, waarom?  Ik weet het niet...  Maar dit meneertje was ook eens blij om te mogen poseren voor mama.  Ik verdiende een dikke duim :-)








Patroon: Julien Sweater (LMV)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten