zaterdag 1 oktober 2016

Chess Sweater in een stofje van Strass!

Zoals ik in dit eerder blogbericht schreef had ik ook iets voor de man des huizes gemaakt.

Een super comfortabele sweater in een super comfy stofje van Strass.  Toen deze stof binnenkwam was ik op slag verliefd.  Ik zou ze zelf ook wel willen dragen, zo zacht... heerlijk!!!

Ik denk dat deze sweater nog veel gedragen zal worden als het wat kouder wordt.  Nu is hij nog ietsie pietsie te warm voor het jaar ;-)

Ik maakte de Chess Sweater voor hem en gebruikte dit stofje van Strass.

Poseren vindt hij vreselijk maar om mij te plezieren deed hij het toch ;-)

Op een bankje in de Kesselse Heide...


met de lieve hond erbij ;-)

Halsboord afgewerkt met zwarte boordstof





Patroon: Chess Sweater - La Maison Victor
Stof: Gallery Fabrics - Sweat blauw gemeleerd

En we hadden nog een restje van deze stof over dus knipten we een joggingbroekje voor de lieve zoon.  Hij wilde ze echter niet aantrekken op de foto, wel op zijn hoofd zetten...

Hoe gekker... hoe liever... hoe schattiger ook een beetje??



Geen opmerkingen:

Een reactie posten