maandag 12 september 2016

Roxie Legging

Een hele tijd geleden kocht ik het patroon via La Maison Victor: de Roxie Legging.


Mijn dagen zijn nog altijd veel te kort en tijd om te naaien is er jammer genoeg amper.
Dus kies ik altijd voor snelklaar projectjes tegenwoordig.  En zo is de Roxie Legging helemaal.


In mijn stoffenkeuze heb ik mij laten inspireren door het bekende Belgische damesmodelabel FURORE van Elke Baert.  Deze stoffen zijn van prachtige kwaliteit.



In de stof is goud verwerkt.  Als het zonnetje erop schijnt schittert ze een beetje.
Een beetje bling bling kan geen kwaad...  

Er zit een heel klein beetje stretch in de stof wat het toch wat aangenamer maakt om als legging te dragen.

Manlief vindt het een topper, dus ik denk wel dat hij veel gedragen zal worden.   Er hangen genoeg kledingstukken in de kast die amper het zonlicht zien... Want ik heb een man die lange rokken maar niets vind (én ik ben dus wel degelijk fan).  Ach soms dragen we die toch gewoon, maar uiteindelijk merk ik wel dat ik die stuks véél minder draag.

We hebben er weer een herfstoutfit bij.





Voilà het poseren zit er weer op. :-)

Patroon: Roxie Legging (LMV)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten