vrijdag 24 februari 2017

Diamonds and Gold

De nieuwe collectie Art Gallery stoffen kwam weer binnen en ik zag er deze keer eens een Blake Dress in voor mijn dochter.  Het stofje kreeg de zalige naam Diamond Fragments Gold (ideaal voor een little lady, niet?)

Het patroon heeft ook zakjes en dat vindt die kleine meid wel heel leuk (écht alles moet zakjes hebben tegenwoordig).


Poseren met die kleine meid is altijd heel wat.  Het is een nogal actieve meid dus ik moet meer achter haar aan lopen dan iets anders en als grote broer dan ook nog mee rondloopt... Tja dan heb je geen al te beste foto's.   Het was dan ook buiten te slecht weer dus moesten we het wel binnen doen.





Het jurkje heb ik volledig gevoerd zodat het ook mooi bol staat.
De zakjes zijn verborgen in de plooitjes van het rokgedeelte.

Achteraan werd een blinde rits ingezet.


Hier werd ze het dus al een beetje beu...
en ik wilde eigenlijk nog drie jurkjes fotograferen... NIET dus!


Op de laatste foto wou grote broer er ook even bij.
Ik vond hem wel iets hebben ;-)



Patroon: Blake Dress by Mingo & Grace






2 opmerkingen: